13:59 | جمعه 28 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رئیس سازمان برنامه و بودجه

دولت سال آینده هم به بورس نیاز دارد / درآمد ۳۵ هزار میلیارد تومانی در ۵ ماه
نماد برتر- رئیس سازمان برنامه و بودجه با ترسیم نقشه کلی بودجه ۱۴۰۰ از توجه ویژه دولت به بورس به دلیل کمک در تحقق درآمد ۳۵ هزار میلیاردتومانی طی ۵ ماه و در برابر بودجه ۱۱.۹ هزار میلیارد تومانی خبر داد.
سالن ورزشی ۶۰۰۰ نفری کرمانشاه باید تا پایان سال افتتاح شود
نماد برتر- رییس سازمان برنامه و بودجه از کمک اعتباری به سالن ورزشی شش هزار نفری کرمانشاه به شرط افتتاح آن تا تا پایان امسال خبر داد.
تامین کالاهای اساسی، نشانه ناکامی تحریم‌کنندگان
نماد برتر- رئیس جمهور در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت: «مهمترین نشانه ناکام ماندن تحریم‌کنندگان اقتصاد ایران این است که به رغم ایجاد محدودیت های فراوان در فروش نفت و درآمد ارزی کشور، تامین کالاهای اساسی و مواد اولیه تولیدی مورد نیاز کشور، بدون وقفه و مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، انجام شده است.»
چند نشانه برای پایان اصلاح شاخص/ لزوم حمایت همه جانبه برای بازگشت اعتماد
نماد برتر- تصمیمات حمایتی از بورس، بهبود معاملات، افزایش تقاضا و کاهش تعداد نمادهای با صف فروش ، نشان از پایان اصلاح شاخص دارد و ادامه حمایت همه جانبه می تواند منجر به بازگشت اعتماد سرمایه گذاران شود.
کشش بودجه ۱۴۰۰ به مالیات/ جای بورس محفوظ است
نماد برتر- در شرایطی بودجه ۱۳۹۹ با تمام کسری‌ها بر مالیات و به طور ویژه تامین مالی از بازار سرمایه تکیه داشت که شواهد از این حکایت دارد در بودجه سال آینده نیز این دو محل درآمدی جایگاه خاص خود را خواهند داشت، البته با تمرکز بیشتر بر مالیات.
دو تغییر مالیاتی بودجه سال آینده / سیاست انبساطی و انقباضی بخش مالی و پولی
نماد برتر- رئیس سازمان برنامه و بودجه با اعلام دو تغییر مالیاتی بودجه سال آینده، گفت: بودجه ۱۴۰۰ در بخش سیاست‌های مالی، انبساطی و در بخش سیاست‌های پولی، انقباضی خواهد بود.
اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از مهرماه/ گواهی کسر حقوق آنلاین می شود
نماد برتر- مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری پس از ابلاغ مجوز انتقال دارایی به این صندوق که به زودی صورت می گیرد، قطعا در مهرماه اجرایی می شود.
جزئیات پرداختی کارانه و فوق‌العاده ویژه کادر درمان
نماد برتر- بعد از درخواست‌های کادر درمان برای پرداخت معوقات حقوقی و وعده‌هایی که بارها در این رابطه به آنها داده شده بود، سرانجام گشایش‌هایی در این رابطه صورت گرفت و پرداخت کارانه کادر درمان از امروز آغاز می‌شود.
یک میلیارد یورو کرونا کجاست؟/ کادر درمان منتظرند!
نماد برتر- با وجود صدور مجوز برای برداشت یک میلیارد یورویی از صندوق توسعه ملی و اختصاص به هزینه‌های کرونا، گزارش سازمان برنامه و بودجه و گلایه وزیر بهداشت از این حکایت دارد که حدود۳۰ درصد این مبلغ تاکنون پرداخت شده و مشخص نیست با گذشت حداقل پنج ماه از این مجوز چرا مابقی در اختیار کادر درمان با وجود هزینه‌های سنگین و موقعات بالا قرار نگرفته است.
اتمام بیمارستان اکباتان و مرکز جامع سرطان همدان تا پایان بهار ۱۴۰۰
نماد برتر- معاون رئیس جمهور گفت: دو بیمارستان اکباتان و مرکز جامع سرطان همدان که از سوی خانواده فرشچیان در دست احداث است نیز تا پایان بهار 1400 به پایان خواهند رسید.
ریل تا پایان سال به سنندج می‌رسد
نماد برتر- رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: قبل از پایان سال، سنندج هم به شبکه ریلی سراسری متصل خواهد شد.
همسان سازی حقوق بازنشستگان و شاغلین از مهر ۹۹ اجرایی می‌شود
نماد برتر- رئیس سازمان برنامه و بودجه از اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان و شاغلین از مهر ۹۹ خبر داد.
حقوق بازنشسته‌ها در یک قدمی شاغلان
نماد برتر- در صورت افزایش دریافتی بازنشستگان به ۹۰ درصد حقوق شاغلان همتراز، فاصله قابل توجه پرداخت ها بین این دو گروه به حداقل رسیده و از سویی دریافتی بازنشسته ها تا حدی نسبت به گذشته ترمیم خواهد شد؛ موضوعی که دولت وعده اجرایی شدن آن را از اول مهر ماه داده است.
میزان صادرات نفت در سال 98
نماد برتر- براساس آمارهای اعلام شده توسط مقامات ارشد دولتی، میزان صادرات نفت ایران در سال 98 حدود یک سوم رقم پیش بینی شده توسط دولت در قانون بودجه پارسال بوده است و پیش بینی می شود اتفاق مشابهی در سال جاری هم رخ دهد.
پرداخت وام یک میلیونی با یارانه اردیبهشت
نماد برتر- آخرین اعلام دولت از این حکایت دارد که وام یک میلیونی که قرار است به ۲۳ میلیون خانوار یارانه‌بگیر اختصاص پیدا کند همراه با یارانه اریبهشت واریز خواهد شد.